پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمدتقی آل هاشم

مرید حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

 يادواره شهداي روحاني استان آذربايجان شرقي با حضور نماينده ولي فقيه در سپاه انقلاب اسلامي و نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي، ائمه جمعه و جماعات و جمع کثيري از روحانيون حوزه هاي علميه در تبريز برگزار شد.


 به گزارش خبرگزاري آريا ، يادواره شهداي روحاني استان آذربايجان شرقي صبح روز شنبه با حضور آيت الله مجتهد شبستري نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام والمسلمين سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه انقلاب اسلامي، آيت الله سید محمد تقی آل هاشم امام جمعه تبريز، جمعي از روحانيون حوزه هاي علميه آذربايجان شرقي و نيروهاي نظامي و انتظامي در سالن اجتماعات مصلي امام خميني(ره) تبريز برگزار شد.


سردار کريميان فرمانده سپاه عاشورا در ابتداي اين يادواره به ايراد سخنراني پرداخت و با اشاره به آمار بالاي شهداي روحاني بر ضرورت معرفي اين شهدا تاکيد کرد.
در ادامه اين مراسم، حجت الاسلام والمسلمن سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، با تاکيد بر پيشتازي روحانيون در جامعه خاطرنشان کرد: همراهي با ولي فقيه و زمان شناسي از الزامات پيشتازي روحانيت است.


در بخشي از اين مراسم، کلامي شاعر و مداح اهل بيت(ع) اشعاري به زبان فارسي و آذري را با موضوع شهداي روحاني و ماه محرم قرائت کرد
در پايان اين همايش، از کتاب " ميهمانان ملکوت" رونمايي و از برخي خانواده هاي شهداي روحاني تجليل شد.

گفتني است، تاکنون تعداد چهار هزار شهداي روحاني در سراسر کشور شناسايي شده که سهم استان آذربايجان شرقي تعداد 141 شهيد روحاني است.

گزارش تصویری مراسم

نخستین کنگره شهدای روحانی استان آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز در سالن همایش مصلی اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ 11 / 8 / 1392برچسب:, توسط میثم